12-13 серпня відбулося онлайн навчання для спеціалістів, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян  структурних підрозділів обласної державної адміністрації, працівників, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян апаратів, структурних підрозділів районних державних адміністрацій, виконавчих апаратів районних рад, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад.

Під час  семінару слухачі мали змогу оновити знання щодо нормативно-правових актів, які застосовуються у роботі із зверненнями громадян та шляхи їх практичного застосування. Також на семінарі розглядалися питання щодо опрацювання та розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну ,,гарячу лінію”; питання децентралізації влади в Україні; питання ефективних технологій мовних  комунікацій та питання  особливостей роботи працівників органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з особами, які постраждали внаслідок військових дій в рамках АТО та внутрішньо переміщеними особами.