Програму навчання спрямовано на підвищення таких професійних компетентностей, як: знання законодавства; професійні знання; прийняття ефективних рішень; комунікації, взаємодія та командна робота; робота з інформацією.

Метою навчання було удосконалення й систематизація знань державних службовців про законодавство на державній службі та сприяння формуванню здатності до самооцінки професійної готовності реалізації завдань у сфері державної служби; підвищення рівня компетентності в ефективній реалізації професійної діяльності державного службовця.

Перед слухачами виступили науковці вищих навчальних закладів області, провідні фахівці органів публічної влади з актуальних питань публічного управління.

Слухачі навчилися застосовувати знання щодо сутності державної політики у сфері публічного управління і державної служби та її вплив на економічну та соціально-політичну ситуацію в суспільстві; аналізувати правові акти на предмет їх галузевої належності, типу, мети і характеру управлінських дій, визначати вид документа, що розробляється, відповідно до обраного способу правового впливу і бажаного результату управлінських дій; відповідно до вимог вести діловодство, юридично грамотно складати і оформляти документи, давати кваліфіковані висновки і консультації; застосовувати техніки ефективної комунікації та успішного вирішення конфліктних ситуацій; формувати позитивний імідж органу публічної влади; застосовувати сучасні інформаційні технології в професійній діяльності; організовувати командну взаємодію та обговорення, орієнтовані на компроміс і співпрацю; засвоювати нові знання та підвищувати власну професійну компетентність;

В ході семінару слухачі поповнили свої знання та набули практичні навички з найактуальніших питань, які стосуються їхньої професійної діяльності, а також отримали кваліфіковані відповіді на запитання.

Завершилося навчання тестуванням, за результатами якого слухачам видано сертифікати про підвищення кваліфікації.